Sunday, October 23, 2011

virtual reality ke real reality

(ni bukan pasal Tron.)

dah lebih kurang ~48 jam aku biar tab Blog Serius bukak. seronok weh baca entries semua kat sana :D de macam a lot of mixed entries; to give you a feel of what the blog is about, tags entry-entry kat sana termasuk, tapi tak terhad kepada : serius LOL, serius cool (tab yang tengah bukak sekarang), serius WTF, serius fakta, etc.

kiranya takdelah sia-sia je bukak. ada jugak new knowledge yang boleh didapati dari sana sebenarnya :3

but eniwei -- salah satu benda dari Blog Serius tersebut yang aku nak share adalah satu app Facebook, Social Memories. app ni membolehkan korang 'kumpulkan' maklumat dalam FB korang dan present it dalam bentuk buku. ya, siap boleh print kalau korang nak.

ofkos aku ada try app tu. dan cenggini la rupa mende tersebut :


Photobucket


Photobucket


Photobucket
siap ada table of contents kot


Photobucket
history of gambar-gambar yang korang aplod jadi profile picture pun ada


Photobucket
lol album aku yang paling femes adalah album gambar default whuuut
sayang takleh nak zoom in, sebab aku sendiri pun nak baca pasal 'status vs response' tu


Photobucket
ohhh ramai member lahir bulan 7 rupanyaaa (tapi konfem tak semua aku wish haha)
oh dan Elly! yu mai feveret kamera buddy la app ni kata HAHA


Photobucket
most active friend : Mira lols hahahahaaa


Photobucket
'most popular status' tu jadik 'popular' sebab aku ngan member pegi bantai habiskan lirik lagu Dark Horses kot hari tu hahahaaa. memang la comment count tinggi.
dan LOLNESS kat vocab aku ('most used word') XDDD


Photobucket
...kalo tak, album ni patutnya jadik lagi 'besar' sebenarnya. ni lepas dah gabung-gabung gambar dekat separuh kot.


Photobucket


Photobucket
weekly uploads : sangat fail di situ ya


Photobucket
member pompuan lagi ramai ya. by a few. HAHA.


Photobucket
ya aku ramai member Malaysiaaa wihuuu!!


Photobucket
cover belakang ~buku~


-- camne? nak terai? terai la wei! :D kat sini : Social Memories!


/nadia yang takde aktiviti Ahad.

2 comments:

wani ezryl * said...

hehh bestnya!! kalau ada free time memanglah nak try sgt tp macamxdejefreetimetu warkhhhhhhhhh

Ubaydah said...

Osem gila! Nak try gak kalau ada masa~