Thursday, April 23, 2009

500 entries x grassroots



T E R I M A K A S I H
kerana mengizinkan saya menerbitkan sebanyak lima ratus entry di blog ini
kerana masih datang ke sini menjenguk blog yang tiada apa
kerana memberi sokongan kepada
PossiblyDeranged

T H A N K Y O U
for letting me posting five hundred entries up to now
for still coming back here even though there's nothing
for your support to
PossiblyDeranged

ほんとうに、どもありがとうござます。
みんなサイコー!
thank you very much.
you guys are the best!

*cough*
abaikan muka mengarut di atas tu XD
dah lima ratus entry! gilalah! rasa macam baru je buat post untuk 400 entries ari tu! (ala yang ada video...takpelah kalau taktau haha).
anyways, really, korang memang best!

+++

dan sekarang,
saya akan melakukan sesuatu yang saya memang pakar buat!
aka PIC SPAM XDDD
tema : grassroots!
kebetulan pulak terasa nak update ari ni, Earth Day!
(juga adalah line gitar ESP...nvm.)

enjoy the green!


kalerful!
padahal sabun basuh baju je XD


weapons.
Lomo Supersampler, Sony Cyber-shot something-something, Nikon D40.



personal fave!














nature's fireworks!


sky meets tech.


and finally, yours truly,
the one who's grateful for having you here at this blog.

everything was shot with
Sony Ericsson K800i
and auto-contrasted *cough*

+++

oh right, just in case korang wondering ke manakah saya telah pergi lately dan mengabaikan blog ni sebab selama ni saya update macam orang gila aka takde life (perasan je ada orang wondering) --
quarter ni saya agak banyak kerja dari biasa! dammit. selama ni taknah rasa ada kerja mengarut camni aaa.

oh well.
tulah bukti yang saya ni student.
a mechanical engineering student, on top of that.
Cal Poly Pomona's mechanical engineering student.
eheh. akan cuba bertahan!
dan jangan tanya bila saya grad, saya paling tak suka soalan tu sekian makasehhh.

alright til then!
ja mata ne~

/nadia yang akan sambung siri percutian tu sometime later lah nampaknya!

7 comments:

Anna Bakhtiar said...

hahhah...soklan bile grad tu..aku rase lebih 700kali dah aku tanya sebab 700kali gak kau lupe..yo la..den ni ade beratus2 kawan..kadang2 bile aku grad sendiri pun aku lupe...
confirm, aku makan semut selalu..

adeyh~~

Nadia Nor said...

pe kaitan aku sendiri lupa ble aku grad? aku cakap aku taktau ade la kot? haha XD

wani ezryl * said...

oo patut la dia menghilang kejap.. ahax. sebbaik ko menghilang ms kite pun tgh bz. maka kurg la rasa bersalah krn xsempat nk peeping blog ko.. lolness. ok ok fine kite dtg ni. kite datanggggg :P

HAPPY 50th ENTRY!! u rox!

Nadia Nor said...

sebenarnya memang nak mengurangkan beban rasa bersalah ko, tu yang tak blogging untuk sekian lama. baik ati rupanya saya nih. ekeke XD
no lah, memang tak menyempat~ sebab segala cerita yang nak diletakkan kena ada gambar, dah tu gambar bukan sekeping dua, mesti berdozen-dozen. hee.

and thank you! *eh typooo 500th entry laa, bukan 50 XD; oh but who cares!*
*streamers and fireworks in the house*

wani ezryl * said...

ehhh 500th!! ahaha keji jarijermariku tidak menekan butang 0 xD

norakmaratan said...

ahahahaha..typo...waniey! high 5!!! hahah we're on the same boat..(or not) or at least just for this comment only...haha nwaaaaayyyss happy 500th posts! lambat gile aku wish..hahah paham2 la...oh ye..takde ucapan2 kah macam 400th post dulu??kikiki..i dare u to get the speech from the skater boi! nagahahahah saje nak uat ko rase pressure walopun aku tau sure ko akan rase pressure ke tak! haha

Nadia Nor said...

ko nyer typo tu lagi kritikal kot...same je laa ngan aku sendiri sebenarnya HAHA XD

takde ucapan laa, time tu busy memanjang. dan sampai ari ni, sejak sem ni mula ari tu, aku tak jumpa pon mamat skater tersebut. kecewa gak ar. meh.