Thursday, January 1, 2009

A ROCKIN' NEW YEAHHH!!



as said,
semoga 2009 membawa lebih kebaikan dan keberkatan untuk semua~

HAVE A ROCKIN' 2009

(saya post ni ikut tahun baru Malaysia, haha)

+++

on another note,
ni original sketch dan layer-kaler-malas haha =3


original sketch.
done in a rush but i like it best in sketch form.


konon nak buat efek ada lampu dari bawah laa...konon.
but i like the colors.

bonus kat sesape yang tau siapakah ini XD

/nadia yang mengharapkan lebih pembaharuan untuk 2009.

10 comments:

naim said...

uruha..!
btul x..?

Nadia Nor said...

haha adakah lukisan saya tidak recognizeable XD;;
sori tapi salahlah, try again XDDD

uShop said...

ni macam sy time melompat keluar pagar skolah dulu2 je.
adekah itu sy?? <--mengharap lolz

El Moe de la Rocha said...

*menyedari betapa makin sedihnya kualiti lukisan aku*


selamat tahun baru.. *sob sob*

Nadia Nor said...

ushop : lolz -- fly kah masa skolah dulu XD unfortunately saya percaya yang ushop tidak penah kaler rambut jadi blond...8D

moe : mane de, stail aku len, stail ko len, so takleh nak bandingkan kualiti. aku lempang ko lelaju baru tau, nak sedih2 plak.

uShop said...

time mude2 dulu2 baik ngan pak guard.[skolah n matrix]

jadi xyah nk fly2 ni. kuar ikot pagar je xD

mungkin pernah bermimpi berambot blond kot~

El Moe de la Rocha said...

tapi ko maju ah menggunakan peralatan serta teknologi terkini dan canggih yang diberi nama photoshop juga illustrator. sungguh aku terkedu dan terkesima melihat kepakaran ko.

Nadia Nor said...

ushop : wah plaja contoh 8D

moe : ni...kaler basic je...aku tak reti shadinggg. dan ni ada tutorial de, kalo nak tau =3

wani ezryl * said...

wahh gmbr yg lawa! kipitap! ;]

Nadia Nor said...

ohhh makaseh =3
will terai to kip ap if ai ken lah XD